AMERICAN

AMERICAN
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان





 

روند صدور روادید

صدور روادید معمولاً 2 تا 3 روز به طول می انجامد. با این حال، در برخی مواقع صدور روادید نیازمند انجام امور اداری اضافه ای می باشد که ممکن است بین یک تا شش هفته به درازا بکشد. در هنگام مصاحبه، مدت زمان تقریبی صدور روادید به شما اعلام خواهد شد.

تمامی متقاضیانی که بیش از 14 سال سن دارند، باید به طور جداگانه در یک مصاحبه شرکت نمایند. متقاضیان تنها پس از آن که فرم الکترونیکی درخواست روادیأ DS-156 را تکمیل و چاپ نموده باشند، می توانند نسبت به تعیین وقت مصاحبه به صورت اینترنتی اقدام نمایند. شما با مراجعه به سایت اینترنتی در 24 ساعت و طی تمامی روزهای هفته، می توانید فرم الکترونیکی را تکمیل نموده و نسبت به تعیین وقت مصاحبه اقدام نمایید. پرسنل کنسولگری نمی توانند نسبت به تعیین و یا تایید وقت مصاحبه شما اقدام نمایند.

توجه:

برای درخواست روادید، شما باید مدارک زیر را تهیه نمایید:

 

* گذرنامه ای که از زمانی که شما قصد ورود به ایالات متحده آمریکا را دارید، حداقل شش ماه اعتبار داشته باشد.
* یک کپی از گذرنامه – صفحه حاوی عکس و صفحات حاوی اصلاحات و تغییرات.
* فرم های درخواست روادید که کاملاً تکمیل شده و امضاء شده باشند. این فرم ها باید توسط خود متقاضی و در صورتی که توسط شخص دیگری تکمیل شده اند، توسط همان شخص، امضاء شده باشند. تمامی افراد باید یک فرم الکترونیکی درخواست روادید DS-156 را همراه خود داشته باشند.
* متقاضیانی که سن آن ها بیش از 16 سال می باشد، باید فرم DS-157 را نیز همراه داشته باشند.
* یک قطعه عکس که دارای شرایط ذکرشده در فرم درخواست روادید باشد.
* رسید پرداخت 485 درهم به صورت غیر قابل بازپرداخت جهت هزینه های درخواست روادید برای هر متقاضی در یکی از شعب قابل تایید بانک ملی ابوظبی.
* مدارک تاییدی: جهت صدور بیشتر انواع روادیدهای غیرمهاجرتی.

لطفاً توجه نمایید: سفارت ایالات متحده آمریکا فقط درخواست های روادیدهای غیرمهاجرتی کسانی را قبول می نماید که ساکن امیرنشین ابوظبی می باشند. تمامی درخواست های روادید غیرمهاجرتی از جانب ساکنان دبی و شمال امارات متحده عربی باید به کنسولگری ایالات متحده آمریکا در دبی ارایه گردد.

مسافرانی که نیاز به روادید ندارند

مسافران برخی از کشورهای خاص که قصد سفر موقت به ایالات متحده آمریکا را دارند، نیازی به دریافت روادید ندارند. برای کسب اطلاع از این موضوع که شما نیازی به دریافت روادید ایالات متحده آمریکا دارید یا خیر، به قسمت "برنامه حذف روادید" در تارنمای وزارت خارجه ایالات متحده آمریکا مراجعه نمایید. در این قسمت هم چنین اطلاعاتی در مورد مسافران کانادایی که قصد سفر به ایالات متحده آمریکا را دارند، موجود می باشد.

 

*

میانگین زمان روند صدور روادید به معنای تعداد روزهای کاری می باشد که پس از تایید صدور روادید توسط افسر کنسولی، به طول می انجامد تا گذرنامه و روادید صادرشده برای متقاضی به بخش کنسولی ارجاع گردد.

تمامی متقاضیان باید به این نکته توجه داشته باشند که زمان های اعلام شده در بالا، میانگین می باشند و زمان صدور روادید برای یک مورد خاص، بسته به شرایط و پیشامدهای انسانی و یا سایر نیازمندی ها و شرایط خاص، ممکن است تغییر نماید.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 23 خرداد 1391برچسب:نحوه ي رفتن به آمريكا,چگونه به آمريكا برويم,چطور وارد آمريكا شويم,, ] [ 16:12 ] [ لقمان خرمي ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

well com to my weblog
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 9
بازدید کل : 13485
تعداد مطالب : 5
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

.